Известие

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температурен датчик ?

    Колега колата е 145, 1.6 боксер... та перки никакжи не се включват!!! и колата смело си отива към 120 градуса!! това разбира се е ако я остава да отиде до там, но като включа климатика се пускат и двете перки и нещата се нормализират... та говорих със доста маистори и сичките са на мнение че температурния датчик ми е дал фира... поразрових се във форума и намерих 1 тема в която беше обяснено че за да се стигне до датчика трябва да сваля предната броня и ще го видя на радятора... та направих го и го намерих! та сега по същество>> датчика които е сложен на радятора ми е със 3 кабела които излизат от него, на два от които са със обща букса и третия с отделна... а от колата ми идват само 2 кабела със съштата бъкса като тази на датчика... и третия кабел на датчика си остава така висящ.... та погледнах че некои "маистор" си е играл и е разклонил 1 от кабелите дето си излизат от колата предполагам за да захрани 3 тия абел на датчика... на така и не го е направил ... Та колега какъв трябва да е тоя датчик?? с два или три кабело излизащи от него?? да не би предишния собственик да не е намерил точния датчик и да се е опитвал да го пригоди сегашния?? утре ще гледам да пусна и 1 снимка за да се види за какво иде реч, ако не съм се "изписал" разбираемо...

  • #2
    датчика трябва да е с 3 кабела. до колкото си спомням , на двойната букса са ти минус и 1-ва степен, а на отделния -2ра степен. като се нагрее датчика трябва да затвори контакта минус и 1-ва през двойната букса и после минус и отделната букса. тоя датчик управлява релета и по принцип няма какво да му стане. възстанови оригиналната схема и провери релетата.
    точка

    Comment


    • #3
      отгоре на радятора имам някаква джаджа с два кабела на нея.. та ми казаха че и тя била за тея скоростни на перката.. при мен кабелчетата за вързани на късо за да върти направо на по-бързата скорост... А ако сваля буксата от температурния датчик и дам накусо кабелите би трябвало ако са ми наред релетата да тругнат перките нали ?

      Comment


      • #4
        Да, ама не и трите на късо. Вземи си едно кабелче и го свързвай последователно между маса и някоя от 3-те жици за датчика.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          а да ми кажете кое реле е за перките?? и как да разбера дали е изгоряло
          Last edited by d840; d.m.y г., 10:40.

          Comment


          • #6
            В таблото на бушоните , от трите горни -средното.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              мерси колега е са слизам да го погледна

              Comment


              • #8
                Колега погледнах за релетата..... отгоре липсват и 3-те релета!

                Comment


                • #9
                  колега,виж тая тема
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=27429
                  и първо провери какво е модифицирано по охлаждането.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    имам до акумолатора 1 4ерна кутия с два бушона и 2 релета... също така имам още някаква 4ерна кутиика хваната с болтове пак до акумолатора и на нея има изобразена перка... предполагам 4е това с перката е ма не ми пролича на реле!?!?

                    Comment


                    • #11
                      тая кутия с перката е. като и развиеш винтовете и я отвориш,вътре са релетата. потърси и из форума,имаше още теми по въпроса.
                      точка

                      Comment

                      Working...
                      X